Veelgestelde vragen zwemmen

Zijn jullie open?
*Zwembad De Vallei is vanwege coronamaatregelen gesloten. Het zwembad mag naar verwachting weer open vanaf woensdag 19 mei voor banen zwemmen en aquasporten.*

Wat zijn jullie richtlijnen?
Al onze richtlijnen vind je hier.

Is mijn 10-badenkaart nog maar 1 jaar geldig?
Verloopt jouw 10-badenkaart binnenkort en heb je deze nog niet op kunnen maken? Zodra je weer kan komen zwemmen passen wij aan de balie de looptijd van jouw 10-badenkaart aan.

Moet ik een mondkapje dragen?
Wij adviseren alle bezoekers (van 13 jaar en ouder) van onze accommodaties een mondkapje te dragen.

Hoe moet dat dan in het zwembad met een mondkapje?
Ga jij zwemmen? Draag jouw mondkapje bij binnenkomst tot en met de kleedruimte. Vanaf de kleedruimte naar de baden en in de zwembaden hoef je geen mondkapje te dragen.

Kan ik banen zwemmen?
Ja, banen zwemmen is mogelijk. Bekijk hier de openingstijden. Let op! Vooraf inschrijven is verplicht.

Kan ik telefonisch reserveren?
Nee dit is niet mogelijk. Inschrijven is alleen mogelijk via ons digitaal inschrijfsysteem.

Moet ik mijn kind voor recreatief zwemmen ook inschrijven?
Nee, dat is niet nodig. Deze groep kan gewoon komen want zij hoeven onderling geen 1,5 meter aan te houden.

Het inschrijven via het systeem lukt mij niet, wat kan ik doen?
Stuur een e-mail naar communicatie@sportserviceveenendaal.nl dat je wilt inschrijven. Zet daarin jouw voornaam, achternaam, geboortedatum en mobiel telefoonnummer. Je ontvangt dan een e-mail met een uitnodiging.

Kan ik aquasporten?
Ja, wij zijn weer gestart met aquasporten. Bekijk hier het aanbod. Let op! Vooraf inschrijven is verplicht.

Kan mijn kind naar zwemles?
Ja, de zwemlessen zijn weer opgestart.

Kan ik recreatief zwemmen?
Er is op dit moment geen recreatief zwemmen.

Kan ik zonder afspraak naar het zwembad?
Nee, volwassenen moeten online inschrijven voor een tijdslot. Klik hier om online in te schrijven.

Hebben jullie een overzicht van alle openingstijden?
Ja, kijk hier voor een overzicht van al onze openingstijden.

Hoe maken jullie keuzes?
We volgen de richtlijnen van het RIVM en Vereniging Sport en Gemeenten (VSG).

Ik voel me niet fit. Mag ik zwemmen?
Nee, je mag niet zwemmen. Je moet minimaal twee weken klachtenvrij zijn, voordat je naar het zwembad komt.

Waarom moet ik mijn contactgegevens achterlaten?
In geval van een uitbraak moeten wij met alle bezoekers contact op kunnen nemen.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?
In geval van een uitbraak kunnen wij jouw gegevens erbij zoeken. Verder doen we er niks mee.

Moet ik elke keer een gegevenskaartje invullen?
Tenzij je een all-in abonnement, zomerzwemabonnement of 10-badenkaart hebt wel.

Staat jouw vraag er niet bij?
Stel je vraag aan: communicatie@sportserviceveenendaal.nl