Veelgestelde vragen zwemmen

Zijn jullie open?
Wij zijn open voor verhuur, zwemles, banen zwemmen, recreatief zwemmen, aquasporten en gezinszwemmen.

Wat zijn jullie richtlijnen?
Al onze richtlijnen vind je hier.

Waarom moet ik mijn contactgegevens achterlaten?
In geval van een uitbraak moeten wij met alle bezoekers contact op kunnen nemen..

Wat gebeurt er al ik geen contactgegevens achter wil laten?
Dan kan je niet zwemmen.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?
In geval van een uitbraak kunnen wij jouw gegevens erbij zoeken. Verder doen we er niks mee..

Moet ik elke keer een gegevenskaartje invullen?
Tenzij je een all-in abonnement, zomerzwemabonnement of 10-badenkaart hebt wel.

Waarom moet ik legitimatie laten zien?
Om zeker te zijn dat kinderen in de juiste leeftijdscategorie vallen willen wij een legitimatie zien. Dit mag een ID of een foto van een ID zijn. Ook een zorgpas of verzekeringspasje voldoet. Geen ID is niet zwemmen.

Kan ik banen zwemmen?
Ja banen zwemmen is mogelijk. Bekijk hier de openingstijden. Let op! Vooraf inschrijven is verplicht.

Kan ik telefonisch reserveren?
Nee dit is niet mogelijk. Inschrijven is alleen mogelijk via ons digitaal inschrijfsysteem.

Het inschrijven via het systeem lukt mij niet, wat kan ik doen?
Stuur een e-mail naar communicatie@sportserviceveenendaal.nl dat je wilt inschrijven. Zet daarin jouw voornaam, achternaam, geboortedatum en mobiel telefoonnummer. Je ontvangt dan een e-mail met een uitnodiging.

Kan ik recreatief zwemmen?
Er is recreatief zwemmen voor kinderen van 8- 17 jaar. Vanaf maandag 7 september mogen ook volwassenen en kinderen komen zwemmen. Let op, volwassenen dienen zich vooraf in te schrijven en het aantal plekken is beperkt.

Moet ik mijn kind voor recreatief zwemmen ook inschrijven?
Nee dat is niet nodig. Deze groep kan gewoon komen want zij hoeven onderling geen 1,5 meter aan te houden.

Kan ik aquasporten?
Ja, wij zijn weer gestart met aquasporten. Bekijk hier het aanbod. Let op! Vooraf inschrijven is verplicht.

Kan mijn kind naar zwemles?
Ja, de zwemlessen zijn weer opgestart.

Kan ik zonder afspraak naar het zwembad?
Nee, volwassenen moeten online inschrijven voor een tijdslot. Klik hier om online in te schrijven.

Hebben jullie een overzicht van alle openingstijden?

Ja, kijk hier voor een overzicht van al onze openingstijden.

Hoe maken jullie keuzes?
We volgen de richtlijnen van het RIVM en Vereniging Sport en Gemeenten (VSG).

Ik voel me niet fit. Mag ik zwemmen?
Nee, je mag niet zwemmen. Je moet minimaal twee weken klachtenvrij zijn, voordat je naar het zwembad komt.

Mijn moeder is 80 jaar en wil graag weer banen zwemmen, mag dat?
Wij adviseren aan mensen in risicogroepen om niet te zwemmen, maar de keuze is aan de deelnemer zelf. Mensen ouder dan 70 behoren tot de risicogroep. Dit is volgens de richtlijnen van het RIVM. Bekijk hier wie de risicogroepen zijn.

Mag ik als chronisch zieke zwemmen?
Wij adviseren aan mensen in risicogroepen om niet te zwemmen. Dit is volgens de richtlijnen van het RIVM. Bekijk hier wie de risicogroepen zijn.

Staat jouw vraag er niet bij?
Stel je vraag aan: communicatie@sportserviceveenendaal.nl